INSYIRAH

By: NUR DINIE INSYIRAH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Friday, 24-Oct-2008 20:24 Email | Share | | Bookmark
MATA AIR LEMON.

MENARA TINJAU
MATA AIR LEMON 1
MATA AIR LEMON 2
View all 4 photos...
Hari ni perjalanan dari ALBAHA ke NAMAS,dalam perjalanan ni ade ternampak ramai oragn berhenti kat atas puncak gunung ni,so aku pun berenti la tumpang sekaki,ingat kan ade apa,rupa rupa nye ade mata air kat atas gunung ni,ketinggian gunung ni lebih krang 2000 kaki dari aras laut,namun apa yg menarik nye di tengah muka bumi yg berbatu batan ini wujud mata air,dan bertambah menarik lagi,air nye tidak berasa masin atau payau,rasanye seperti lemon,mcm 7up pun ade gak,mengikut kata pak arab yg aku tanya,air ni tak boleh dibuat minum,kalu nak rasa cuma berkumur jer la,tapi dorang kat sini gunakan untuk perubatan,specially untuk kulit,ini terbukti apabila aku membasuh tangan aku yg kering ni,selepas air tu kering kulit aku jadi mcm lepas pakai losyen plak.pastu air kat dalam lubang tu sentiasa macam ade gas,macam kita tengok dalam botol oren plak,kalu nak tengok video dia sila pergi ke address di bawa

http://www.youtube.com/watch?v=1oeKFB6Bjnc untuk part 1.

http://www.youtube.com/watch?v=23MnP-RfzmQ dan ini untuk part 2..

atau kalau tak boleh carik dlm YouTube (MATA AIR LEMON)


Thursday, 23-Oct-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
AL BAHA,SAUDI ARABIA

atas puncak..
Jalan dia..
so'oda view
View all 8 photos...
sekarang ni kerja kat southern region saudi arabia,nama tempat ni AL BAHA,tempat ni kawasan gunung ganang,jalan dia memang power,suhu kat sini memang best,sejuk sepanjang tahun,macam duduk kat genting highland,tp bila musim sejuk ni lagi la sejuk gila.pastu kat region ni banyak BABUN,garang jugak babun ni,specially yg ade anak kecik..dan kat sini jalan dia banyak terowong,kalau nak datang sini kena lalu 21 terowong,


Monday, 2-Apr-2007 20:17 Email | Share | | Bookmark
Tidur Atas Basikal


Tengok la gaya dia tu.... .mata dah ngantuk,nak naik basikal lagi..pastu bila naik basikal,mulut bebel jer,laluk,pastu terhantuk kat besi penghalang tu..

Menahan Mata..


Lalok..Lalok...




Agaknye tiru perangai sapa la ni ekk?? ayah ke mama??


Friday, 30-Mar-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Makan2 Ala Jordan..

Minggu ni kami di jemput ke rumah geng Jordan pulak,so kami telah dihidangkan dengan makanan dia orang la,ok gak la rasa dia,cuma cara dia orang makan memnag tak berkuah,syirah tak bergambar sebab kena duk asing,so yg ada cuma lah gambar makanan,tp dia pun makan jugak la kata mamanya,rasa nasik ni mcm nasik minyak jer,pastu makan la ngan ayam kukus dan digoreng.selamat menjamu mata..



Teh orang saudi,Nama dia GAHWA,rasa dia..emmmm... ..pahit gilaa..tp kena minum gak la,sebab ni salah satu tradisi dia orang menghormati tetamu.


Monday, 26-Mar-2007 21:42 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi...Selamat Hari Jadi...

Maka dengan izin ALLAH lahir lah seorang cahaya mata untuk kami,pada jam 4:35 pagi tanggal 26 March 2006..lalu dengan kehendakNYA diberilah nama Nur Dinie Insyirah.Dan hari ini genaplah umur nya 1 tahun.Harapan dan doa kami supaya anak ini di berkati hidupnye di dunia dan akhirat kelak,menjadi anak yg solehah,diberikan kesihatan dan ketenangan di dalam melalui ujian hidup di alam penuh dengan cobaan dan godaan,semoga harapan dan doa ini dimakbulkan olehNYA..Aminn...

SELAMAT HARI JADI......EID MILAD SAED....INSYIRAH..
SYIRAH 1 TAHUN..


KEK HARI JADI



MANISAN/KUEH MUEH ORANG ARAB


GAMBAR 3 BERANAK




[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net